Messy

I always mix the paint on a little plastic plate. After a day of painting it is a mess. But I don’t want to throw paint away, so I keep using the same plate. Consequence is that my painting gets other colours then I want. So I have to do some pieces over again. So next time I must take a new plate earlier!

– * – * –

Ik meng de verf altijd op een plastic bordje. Na een dag schilderen is het een zootje. Maar ik wil ook geen verf weggooien, dus ik blijf hetzelfde bordje gebruiken. Gevolg is dat mijn schilderij andere kleuren krijgt dan ik wil. Dus dan moet ik stukken overdoen. Dus de volgende keer maar eerder een nieuw bordje pakken!

2 thoughts on “Messy

  1. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, Sandra…voor ik overschakelde op fotografie, schilderde ik ook. Net als jij wou ik op het einde van een sessie niks laten verloren gaan. dus gebruikte ik de overschotjes om een grondlaag te leggen op mijn volgende canvassen. Ik vertrok namelijk niet graag van op een witte achtergrond. Groeten Geert.

    • Goeie tip, Geert! Ik heb dat afgelopen donderdag ook gedaan toevallig omdat ik van een kleur veel overhad.

Leave a Reply

