Painting by friend

2014-04-16 14.29.31This week my dear friend Samira came painting in my studio. She had a painting she didn’t like and wanted to paint over. I offered her to paint in my studio and use my materials. Well, for someone who is painting for the first time it is astonishing what she made! And it is just the first layer.

– *- *-

Deze week kwam mijn lieve vriendin Samira bij mij in mijn schilderruimte schilderen. Ze had een schilderij die ze niet zo mooi vond en over wilde schilderen. Ik bood haar aan dat ze bij mij mocht komen schilderen en mijn materialen mocht gebruiken. En: voor iemand die voor het eerst schildert, vind ik het verbazend wat een mooi resultaat het is geworden! En het is nog maar de eerste laag.

Leave a Reply

